Keçeden Deniz Temalı Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu Keçeden Duvar Süsü Keçeden Deniz Temalı Kapı Süsü Keçeden Süsler Keçe ile yapılan el işleri son zamanla...

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Süsü
Keçeden Deniz Temalı Kapı Süsü
Keçeden Süsler

Keçe ile yapılan el işleri son zamanlarda oldukça fazlalaştı ve popülerliği yayhınlaştı. Ben de keçe kumaştan oda ve kapı süsleri yapmayı çok seviyorum. Hele ki sevdiğim birileri için yapıyorsam çok daha zevkli oluyor bu işler.
Keçeden Duvar Süsleri, Kapı Süsleri çok yaygın son zamanlarda. Benim başladığım zamanlarda anlatımı ile ilgili bilgi bulmak epey zordu internet üzerinde. Kendi çabalarımla çok güzel işler yaptığımı düşünüyorum. Şimdi bu güzel süslerin yapım aşamalarını arayan birçok kişiye yardımcı olmak için anlatımı ile birlikte yayınlamaya çalışıyorum. Aslında video da çekmek isterdim ama vaktim olmadığı için bunu başaramadım bir türlü. Umarım ilerleyen zamanlarda videolu anlatımları ile birlikte yayınlayacağım.
Evet Keçe İşleri sevdiklerimiz için olunca daha zevkli oluyor yaparken demiştim. Bu Deniz Temalı Duvar Panosunu çok sevdiğim bir arkadaşımın maviş oğlu için hazırladım. İnşallah odasında güzel bir yer bulur ve benden hatıra olur.
Yapımından biraz bahsedecek olursam resimlerle sanırım anlaşılır olur diye düşünüyorum. 

Gerekli Olan Malzemeler 

  • İstenilen boyda nakış kasnağı(ben 305 mm-13 mm ölçülerinde kasnak kullanıyorum)
  • Renkli keçe kumaşlar (1 mm kalınlığında )
  • Sıcak silikon yada kuvvetli yapıştırıcı
  • İğne
  • İp
  • Elyaf
  • Makas
Keçeden Duvar Süsü Nasıl Yapılır?
Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu

Keçeden Duvar Panosu
Keçeden Duvar Süsü
Keçeden Deniz Temalı Kapı Süsü
Keçeden Süsler
hobbyolog-hobilerim

DAHA FAZLASI

new 111368354906177200

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item