Semizotu Salatası Tarifi

Yoğurtlu Semizotu Salatası Semizotunun Faydaları Semizotu Salatası Yoğurtlu Semizotu Salatası Semizotu bitkisi   öemli oranda kalsi...

Yoğurtlu Semizotu Salatası
Semizotunun Faydaları
Semizotu Salatası
Yoğurtlu Semizotu Salatası

Semizotu bitkisi öemli oranda kalsiyum, omega 3, magnezyum ve potasyum içerir. Ayrıca benim en sevdiğim sebzelerden biridir. Semizotu Yemeğini ve Semizotu Çorbasını daha çok yapsam da Yoğurtlu Semiz Otu Salatasını yapmayı eksik etmiyorum. Şu an buralarda tam zamanı bu otun. Bolca bulabiliyorum. Doğrayıp derin dondurucuya da atıyorum ve kışın çorbasını yapıyorum. Tabi salatası ve yemeği için dondurulmuş hali pek de uygun olmuyor. Semizotu salatası için doğramadan yapraklarını kopartarak taze olmasını tercih etmek gerekiyor. Aslında salatasını yaparken saplarını da doğrabilirsiniz ama ben açıkçası saplarını yani gövdesine sert buluyorum. Yaprakları daha çok yakışıyor Semizotu Salatasına.Tarife başlamadan önce Semizotunun faydalarından biraz bahsetmek istiyorum.

  • İçerdiği omega 3 oranının epey yüksek olmasından dolayı balık kadar faydalıdır.
  • Kalp hastalıklarını önler.
  • Kanı temizler.
  • Kandaki şekeri düşürür.
  • İdrar söktürür.
  • Kanın pıhtılaşmasını kolaylaştırır.
  • Böbrek taşlarını ve kumlarını düşürür.
  • Kabızlığı giderir.
  • Bağırsak ve mide hastalıklarına iyi gelir.
  • Zayıflamaya yardımcı olur.
  • Vücuda zindelik verir.
  • Sinir hastalıklarına ve uykusuzluğa iyi gelir.
  • Şeker hastalığına karşı faydalıdır.
  • Bronşite iyi gelir.

Yoğurtlu Semizotu Salatası Tarifi İçin Malzemeler

  • Bir kase semiz otu yaprağı
  • 2 su bardağı süzme yoğurt
  • Tuz
  • Sarımsak
  • Zeytinyağı
Semizotu Çorbası Tarifi Burada

Yoğurtlu Semizotu Salatası Nasıl Yapılır?

  • Öncelikle semizotunu iyice yıkayalım. 
  • Yapraklarını saplarından koparalım. 
  • Süzme yoğurdu derin bir kaba alalım.
  • Tuzu ve rendelediğimiz sarımsağı ekleyip karışıtralım.
  • Semizotu yapraklarını da ilave edip karıştıralım.
  • Servis tabağına alıp üzerine zeytinyağı gezdirelim.
  • Afiyet olsun
Yoğurtlu Semizotu Salatası

Yoğurtlu Semizotu Salatası
Semizotunun Faydaları
Semizotu Salatası
hobbyolog-tariflerim

DAHA FAZLASI

YOĞURTLU SEMİZOTU SALATASI 4139712714099315968

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

popüleriz biz

FACEBOOK

twitter

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

item